30 Mart 2013 Cumartesi

Nereliyim ben Dünyalı?

Pasaja hiç gitmedim.
Bigos diye bi yer varmış,önünden geçmedim.
Cafe bien nere bilmiyorum.
Gece dışarı çıkmadığım için aspava kültürüm de yok.
If'i sevmem.Çünkü 2damla kaçak votkadan dolayı alkol komasına girmiştim.
Bi de Bomonti,DavidPeople,Tektekçi yeni açılmış gündüz gözüyle görme fırsatım oldu.
Kıtır'ı severim çünkü tarihi bi yer olarak kabul ederim.
November vardı bi aralar. Noldu duruyor mu o ? Niye kimse çekim(!) yapmıyor. Siyahi bir kadın vardı. Çok güzel söylerdi.
Overall vardı. Artık kimse çekim yapmıyor
Merhaba Dünyalı, ben Ankara'lıyım.

Küçük Otto'nun müdaviyim.
Cumartesileri Offpera'yı severim.
Balkon'a uğrarım genelde yer olmaz çıkarım.
zilly'e, eelence'ye bir kere gittim. Kısaca i love Asmalımescit.
gecenin sonunda Kızılkayalar'da ıslak patlar mesela.
Cihangir çay-kahve-muhabbet 3'lüsünün semti. Firuz kafe zaten top 1'de. Ama en aşağıda yaşlı bi amcanın yeri var orası gönlümün mekanı tophane manzaralı.
Fındıklı Starbucks. Pazar sabahları sahilde yürüyüş yapınca kendimi ödüllendirdiğim yer.
İstanbul modern kafesine bi uğra derim. İstanbul'un Avrupa'nın engüzel yeri olduğunu o zmn anlıyorsun.
Aşşk kahve, soğuk bir yaz gününde rose içip, içimden geçenlere kadeh kaldırdığım yer.
Bebek, diyorum ama başka bişi sölemicem. Genelde doğum günlerini kutladığımız yer .
Nişantaşı Atiye, yazın bomboş oluyor o zmnlar gidip tadını çıkar kalabalıktan yorulduysan.
.......

Merhaba Dünyalı, ben İstanbul'lu değilim.



23 Mart 2013 Cumartesi

Müthiş Zamanlar

Sıcacık bir arkadaşlık ortamı, yanlış anlaşılma kaygıların olmadığı.Yani iyi anlaştığım insanlarla tesadüfen aynı yere düşmüştüm. Çok güzel vakit geçirmiştik. Birlikte geçirdiğimiz günleri, çok değerli anıları ölümsüzleştirdik. Hepsini teker teker kağıda döktük. Sonra herkes iyi dileklerini defterime yazmıştı.

Not:Brüksel hatırası..

Müthiş Zamanlar

Sıcacık bir arkadaşlık ortamı, yanlış anlaşılma kaygıların olmadığı.Yani iyi anlaştığım insanlarla tesadüfen aynı yere düşmüştüm. Çok güzel vakit geçirmiştik. Birlikte geçirdiğimiz günleri, çok değerli anıları ölümsüzleştirdik. Hepsini teker teker kağıda döktük. Sonra herkes iyi dileklerini defterime yazmıştı.

Not:Brüksel hatırası..
Yemek yapabiliyorum.
Sevdiklerimin sağlığı yerinde.
Beni destekleyen insanlar var.

Mutlu olmam için 3 neden.
Söyliceklerim bu kadar.

9 Mart 2013 Cumartesi

Giderli Yazılar serisi

Siktir git dediğim insanların zor günümde yanımda olmasını istemem. Hani faydalanmaya çalışır ya kendini affetirmek için uygun ortamı bekler. Vicdan yapar ben hep yanımdayım falan diye. İşte iyice uzasın isterim. Öyle kinci kötü bir insanım. Mevlanacı olamıyorum. Adam ol öyle gelciyim. Yalnız kaliyim daha iyi diye düşünüyorum. Böyle de politik olamıyorum. Siktir git hayatta en sevdiğim 2 kelime. Ne o öyle çürümüş insanları hayatıma musallat edicem de sinirlerimi iyice gericem. Yok sayarım görmezden gelirim hayattaki en büyük yeteneğim. Affetmekse o kelime ne anlamını bilmediğim bir kelime. Affetmek Allah'a mahsus ya işte tam öyle. Hayatımdan çıkardığım insanların yerine hep daha iyisi gelmiştir, daha taze. Ruhum da hava alır. Güzelleşir. Daha çok severim yenileri, daha bir kabullenirim, çok sahiplenirim. Aşık olurum, yeni gelen arkadaşıma, sevgilime, dostlarıma..
Bu gadget'ta bir hata oluştu