7 Nisan 2012 Cumartesi

Bugün rüyamda seni gördüm

Rüyalarımda buluşmamız yetmiyor artık..Seni tanımak ve tanımak tanıdıkça daha çok sevmek istiyor aklım ruhum ve bedenim..Sevmekten utanmak istemiyorum artık. Bir hayal kırıklığını daha taşıyamam diye çok korkuyorum. Bu hayal kırıklığı, sana yakıştıramadığım içindir; beni üzmen ve seni seven bu kalbi kendi ellerinle parçalayacak kadar zalim olduğunu öğrenmektir. Bugün rüyamda seni gördüm. Evlenme teklifi ediyordun ve nedense çok mutlu oldum çok basit ve süslendirilmemiş sade olan bu teklife.. Umarım bu yazıyı okursun tek temennim şimdilik bu..

4 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=BQ42bWenowI

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurleeeer:)-sevictories

    YanıtlaSil
  3. Geçte olsa okundu cnm bazı şeyler geçmiş olsa da ölümsüzleşsin burada hiç değilse bir gün bütün RÜYA lar gerçek olacak naparsak yapalım beni affet...

    YanıtlaSil

yorum