29 Temmuz 2011 Cuma

J O S S S T O N E

Dün Santral-İstanbul'da bir star vardı: Joss Stone. Açılışı "You Had Me" ile yaptı. İlk şarkının ortasına da yetişmiş olsam, kalabalığa doğru bilinçsizce attım kendimi. Derken Joss herkesi öne davet etti ve bir anda kendimizi vipte bulduk. Böylece daha yakından görme fırsatı buldum ve bir kez daha hayran kaldım. Samimi ve içten enerjisi bu kadar mı yansır dinleyiciye ve bu kadar mı güzel olurr hem sesi hem kendisi ve gülünce kısılan gözleri..
Sunday Times’a göre 9 milyon pound’dan daha değerli ve 30 yaşın altında olup İngiliz ve İrlandalı sanatçılar arasında en zengin beşinci müzisyen. Buna rağmen mütaviziliğinden vazgeçmeyen, seyircisinin tepkisine kayıtsız kalmayan bir sanatçı. Aramızda bayılan bir kızı farkedince şarkıyı durdurup nasıl olduğunu soran ve onu sahne arkasında sağlık kontrolü yapılırken ona sarılann biri işte. Ve sırf bu yüzden neden bayılmadım diye kendime kızmadım da değil. Aynı zamanda sahneye termosunu getirip, şarkı aralarında çayını içerek hepimizi şaşırtan da o..
Dün gece bize 70lerin ruhunu fazlasıyla yaşattı.. Bu nedenle kii "Joss" diye bağırdım sürekli, bu yüzden kendimizden geçtik şarkılarıyla.. Her ne kadar Amy W.'den bir şarkı söylemesini beklesek de "she is not here anymore." cevabını alsak da, her ne kadar seyirciye attığı çiçeklerden yakalayamasam da.. O benim için Janis Joplin'den sonra gelen ikinci efsane..





Not. Fotograf için Yağız'a,video için Gülay'a teşekkürler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum