4 Temmuz 2011 Pazartesi

TÜNEL ŞENLİĞİ ve 360 ve KRAL EV SAHİBİ

Yazımın başlığı cumartesiyi anlatsa da cuma gününden başlayıp bütün bir haftasonunu anlatacağım size.Cuma günü sosyalleşme planları yapıp tam evden çıkmaya niyetliyken ani bastıran yağmur beni eve kilitledi.Co adındaki arkadaşım beni evden almak üzere yoldayken ben vazgeçtim çıkamıyorum sen eve dön! demek ne annemin hümanistliğine ne de benim misafirperverliğime uymadı. Her ne kadar planlarımız yağmura düşse de, cuma akşamını evde Americano oynayarak geçirdik.
Cumartesi günü,günlerce beklediğimiz Tünel Şenliğine gittik.Akşama doğru Tünel Kave'de ortasında yakaladığım Sezgi Olgaç triosunu eğlenceli performanslarını izleme fırsatı buldum. Öyle bir atmosfer vardı ki,her yaştan insanlar ordaydı. İnsanlar tek bir dil konuşuyorlardı. Dans..Ancak böyle bir sokak partisi "sokakta hayat var " dedirtti.Ardından Asmalımescitteki kalabalığa bıraktık kendimizi.Offpera'da biraz soluklandık. Tam eve gidip sütümü içmeyi planlarken asıl eğlence 360'da başladı. 360 derece İstanbul manzarasıyla büyülendik ve örümcek kadınların önümüzdeki masada yaptıkları dans şovunu seyrettik.Ve eve dönüş vakti..
Pazar günüü yani dün barbekü partisine davetliydik. Sabah erkenden sahilde buluştuğumuz yakınlarımızla aile dostumuzun evine gittik. Herşeyin dört dörtlük olduğu bu davete harika bir kahvaltıyla başladık.Dört bir yanımızın ağaçlarla kaplı olduğu bahçede yaptığımız aile sohbetini özleğimi o an farkettim. Aile büyüklerini başbaşa bırakıp biz kuzenler havuza girip güneşlendik.Kimimiz hamakta sallandık.Sıra barbeküye gelincee süper lezzetli rakılı bir sofra bizi bekliyordu. Bence masadaki en güzel meze samimi sohbetimizdi. Bu nedenle rakı dublemde rekorumu kırmış bile olabilirim. Tabi bunda "Kral ev sahibesi"nin 3.musluğuu sonuna kadar açmasının da payı çok büyük. "Bizde 3musluk var.1.musluk sıcak su.2musluk soğuk su.3.musluk" dedi ve şişeyi gösterdii .Bu nedenle bardağımız hiç boş durmadı; rakılar su gibi aktı. Gitar ve ipad üzerinden piano eşliğinde söylemeye çalıştığımız tsmler gecenin sonuna damgasını vurdu. Ev sahiplerinin pozitif enerjisi ve renkli sohbeti sayesinde geçirdiğim en eğlenceli aile toplantılarından biriydi.Ve en sonunda herkesin düşüncelerini söylediği bir video çekerek de bir anı bıraktık arkamızda.. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum